25 Mayıs 2014 Pazar

HELIOCARE COLOR güneş kremi

Selamlar,

HELIOCARE Color güneş kremi hakkında konuşalım biraz....

En önemli özelliği renkli olması...açık tenliler için orta kapatıcılık sunuyor...50 faktör koruma sağlıyor.

İlk sıktığınızda rengi koyuymuş gibi geliyor ancak biraz dağıtınca ve biraz süre geçince teniniz ile bütünleşiyor.

Eğer hafif bir kapatıcılık istiyorsanız, yaz günleri fondotenin kalıp gibi yüzünüzde yapışıp kalmasını istemiyorsanız ve fondotenden uzak durmak istiyorsanız tercih edebilirsiniz...

Ben bir daha alır mıyım? Sanıyorum hayır...Kullandıktan bir süre sonra  bir iki tane küçük  sivilce çıktı yüzümde...Sebep bu kremiydi bilemiyorum ama negatif bir duygu oluştu sonuçta...Dahası hafif bir parlama yaptı yüzümde...Daha iyisini  ( SOLANTE , daha önceki yazılarımda bahsetmiştim )  bulduğum için de tercih edeceğim bir ürün olmayacak sanırım...






2 yorum:

  1. Ürün gerçekten çok güzel Dernatolog tarafından tavsiye ediliyor kullandım memnun kaldım.Yeni ürünlerle tanışmak üzere kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Artistry ürünleri hakkında bilgilendirme ve ürün çeşitleri ile bilgi alabilir miyiz?Hem sağlıklı hem doğal olduğu söyleniyor,sağlam kullanıcıları var .Afrika Baobab meyve özütü içeriyor

    YanıtlaSil